لباس میں کالر کے نقصانات

لباس میں کالر کے نقصانات
آج کے مسلمانوں میں تہذیب جدید کی تمام برائیاں خرابیاں عیوب اورتمام نقائص ان کے اندر گھر کرتے چلے جا رہے ہیں ۔حالات زمانہ پر ایک سرسری نظر ڈالئے تو یہ حقیقت عیاں ہے کہ فیشن پرستی کی وبا عام ہو رہی ہے سنت طریقے کی جگہ بد قسمتی سے نئے نئے فیشن اور خاص طور پر ملک کاتعلیم یافتہ طبقہ ان باتوں اور کاموں میں پیش پیش ہے۔
ایک لباس کو ہی لے لیجئے کہ اس میں سو طرح کے فیشن نکال لئے گئے ہیں حالانکہ سنت کے مطابق لباس کے جہاں دینی فوائد ہیں وہا دنیوی اور جسمانی فوائد بھی کثیر تعداد میں ہیں سنت کے مطابق لباس میں کالر کااستعمال ممنوع ہے۔لیکن جدید تہذیب نے کالر اور ٹا ئی کااستعمال کر کے اپنے آپ کو طرح طرح کی بیماریوں میں مبتلا کر دیاہے۔کیونکہ اس قسم کے لباس سے مندرجہ ذیل بیماریوں کے وقوع پذیر ہونے کے خطرات بڑھ جاتے ہیں۔
غدہ درقیہ(گردن میں اگلی طرف کاابھار )جسم کے مختلف نظاموں کی تعمیرو ترقی میں حصہ لیتا ہے۔اسی غدہ میں نقص ہونے کی وجہ سے آدمی کا قد اور نشوو نمامتاثرہوتے ہیں۔
ماہرین کے مطابق اگر کالر کااستعمال نہ ہوتا تو موجودہ نسل کے آدمیوں کے قد و قامت میں نمایاں فرق ہوتا اور وہ زیادہ مضبوط اور قد آور ہوتے۔
سر ڈبلیو آربو تھ کہتے ہیں کہ تنگ کالر کااستعمال سر خصوصادماغ خون کی واپسی میں مزاحم ہوتاہے یہاں شریانیں بہت باریک ہوتی ہیں اور ان پر زیادہ دباؤ کی صورت میں ان کے پھٹ جانے کاقوی احتمال ہوتا ہے اور جھکنے کی حالت میں یہ خطرہ اور زیادہ بڑھ جاتا ہے۔
لندن کے ڈکٹر سلیبی کی رائے ہے کہ کالر کا استعمال سانس کی آمدورفت میں رکاوٹ کاباعث ہوتا ہے ۔
ہوا جب کاربن لے کر ڈائی آکسائیڈ لیکر باہر خارج ہونا چاہتی ہے تو کالر کی بندش اس کی راہ کوبند کردیتی ہے اور یہ غلیظ ہوا تمام جسم کو گرم اورخون کو کثیف کر کے مسامات کو بند کر دیتی ہے ۔(سنت نبوی اور جدید سائنس)
ڈاکٹر لوہی کونی جرمنی کا مشہور مفکر اور معالج گزرا ہے۔اس کے تمام تجر بات میں ماہرین نے سفید لباس کو اہمیت دی ہے۔(لوہی کونی موجد فن)

Advertisements

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s

%d bloggers like this: